låt tiden stanna upp och gå om och om igen.

Den här veckan, den här fredagen har varit det bästa stunderna i hela mitt liv och satt sina minnen !
Hela veckan har jag bara umgåts med amanda i solen vid en pool, ätit jordgubbar, skrikit på en jobbig hund, kollat på filmer som gav nostalgi och pirr i magen, rökt cigaretter i natt värmen och sovit i världens skönaste säng.
'
Fredagen bestod av en bra skoldag med brännboll och bad i sundsta sjön efteråt, sallad med syster i en sommarpark, sol vid pool, grilla, spontan köp av öl, ta farväl av en skadad fågel, bada i en annan sjö på kvällen, gå till sundsta badhus och "bryta sig in", åka rutschkana och sammtidigt dricka sprit med jos, öl i varm jacuzzi, adrenalinkick och springa från securitas i sista sekund, tapa en sko, blåmärken över hela magen och benen, gömma sig under en balkong, gifta sig, säga mattias 1000 gånger, fylle tatueringar på fingret. Tror vi hann med allt, och jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv.
'
Var snorfull under hela natten och morgonen tills vi la oss, vaknade med världens bakfylla och gick och la mig senare på kvällen kl 8. Inte i hela mitt liv att jag har blivit bjuden på en sån smäll dagen efter, men jag ångrara inte en droppe.
Och om två dagar åker jag iväg med vänner till Turkiet, ofattbart. De sista studentdagarna har gjort hela mitt liv.
åka rutschkana och sammtidigt dricka sprit med jos, öl i varm jacuzzi, adrenalinkick och springa från securitas i sista sekund, tapa en sko, blåmärken över hela magen och benen, gömma sig under en balkong, gifta sig, säga mattias 1000 gånger, fylle tatueringar på fingret. Tror vi hann med allt, och jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv.
Var snorfull under hela natten och morgonen tills vi la oss, vaknade med världens bakfylla och gick och la mig senare på kvällen kl 8. Inte i hela mitt liv att jag har blivit bjuden på en sån smäll dagen efter, men jag ångrara inte en droppe.
Och om två dagar åker jag iväg med vänner till Turkiet, ofattbart. De sista studentdagarna har gjort hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: ali

fyfan vad gott....

2012-05-28 @ 08:46:46
URL: http://gasdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0