university and college of u.s.a.

Suttit nu i vad som känns timmar och läst på om att studera i usa.
Jag har inte fått greppet om vad man kan studera eller vad det finns för utbud, program eller inriktningar men att det kostar idiot mycket med pengar var lite svårt att missa.
Blev närstan lite nervör när jag började tänka mig in i om jag kanske skulle satsa eller ej.
Ryktena sägs att det är svin roligt och att det är värt mer än pengarna. 300 000 kr ungefär är det som gäller.
Och jag som tycker att studenten tar lite smått död på mig angående alla utgifter.
.
UCLA, USC - University of southern california, NYC, Boston university eller USU - Utah state university.
Vilken jävla dröm!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Åh, jag har precis samma problem. Alltid drömt om att åka ut till LA eller NY och plugga. Vi två? Haha

2012-05-24 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0