tallest man on earth.

Satt från enda kl 08.30 till kl 19.00 och målade klart det här ansiktet som inte var långt ifrån att brinna upp. Amanda höll mig sällskap <3 målade vackra ponys som jag ska smugla med mig på utställningen imorgon.
Nu är det jag som gör allt på en och samma gång, jag packar, laddar ur mobiel av alla 2000 bilder, skriver klart hemtenta och läxor, duschar, packar ännu mer, lyssnar på håkan hellström, dricker varma koppen, kollar bank pengar och kollar av allt in i det sista.
Drar imorgon kl 7 på kvällen till göteborg och innan det sitter och har utställning vid mitt i city, kom och kolla på amandas hemlis pony taval, kom när jag är där så kan jag berätta vad den har för budskap och vad amanda vill att folket ska regera/ inspereras av. 14.00-16.00!
Jag kommer sakna dig amanda :'/ <|3 one love <3
Låten är till dig.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha jag hade ju lätt kommit men ska iväg på klassresa :(

2012-05-29 @ 21:10:44
URL: http://rebmondvay.blogg.se/
Postat av: Mathea

Du är ju helt otroligt duktig! vad imponerad jag blir!!

2012-06-02 @ 17:05:33
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0