lev i paradiset.

Ännu en gång har en ratfyllerist tagit någon annans liv.
Det är sjukt vilken jord vi lever på med människor som inte tänker längre än sina egna rövhår.
16 årig tjej i hagfors omkom och en vän skadad, på det berömda spring partyt som hålls varje år. Jag har en känsla av att det var det sista för denna gången. Jag har vartenda år sen de startade traditionen varit en utav gästerna, förutom nu detta år och det har jag tur för. Många av mina nära vänner kom först till plats och försökte sitt bästa, men ibland räker inte det bästa till och idag är nog hela hagfors grått oavsett sol eller regn.
Börjar bli rädd för mig och mina näras liv, det är närmare än vad man tror och sekunderna är snabbare än anat.
'
Det är ofattbart att en person man alltid kännt till, alltid sett ute oavsett, alltid hört talas om, varit i närheten av inte finns längre och sen en vän som var förr en närmre vän kunde också mist sitt liv. Som man har minnen med och upplevt saker med var så nära att aldrig mer finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0