ät fryst mango.

Har ett litet tips till folk som vill bli tränade eller smala.
Ladda ner Ripped in 30 med Jillian Michaels! Svin jobbigt program i 4 veckor!
Hon garanterar tilloch med i videon att du kommer se resultat efter de 30 dagar med programet.
.
Förövrigt är fryst mango det godaste som man någonsin kommer kunna äta. kanske tog i lite. fast egentligen inte!
Ska besöka willys och storhandla frysta bär och turkisk yougurt. Bästa som finns, helt övertygad!
Ungifär det enda jag sysslar med om vardagarna, träna och äta nyttig god mat och massa frukt.
Underbaraste "godis till film" och underbaraste frukosten! Jag och pappa passar bra ihop.
.
Grillade också för första gången iår med amanda igår. Aldrig varit så anfåd medans jag ätit. Hade nog halvla majskolven i ansiktet och halva i munnen, men det var typ helt magiskt!
Jag tror jag skulle passa bra som en matbloggare!

Kommentarer
Postat av: idapidapäronpung

Ja, du borde börja driva en matblogg! Fast egentligen inte för det kommer ju bara sluta med att jag blir hungrig då jag läser den... Men ändå.

2012-05-08 @ 19:07:03
URL: http://timefortea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0